تصویر
تصویر
تصویر

سوالات متداول

سوالات متداول کاربران ایزی وت

  • ✅ اپلیکیشن ایزی وِت چه کاربردی دارد؟

    ایزی وِت یک اپلیکیشن خدماتی در حوزه دامپزشکی می باشد که صاحبان حیوانات خانگی و مزرعه ای را مقدور می سازد در هر ساعت از شابنه روز به خدمات دامپزشکی دسترسی داشته باشند.
  • ✅ آیا استفاده از اپلیکیشن ایزی وِت دارای قوانین خاصی است؟

    بر اساس اهداف و برنامه ریزی های صورت گرفته ؛ از آنجایی که ارائه هرگونه خدمات درمانی و تشخیصی دامپزشکی تابع شرایط و قوانین خاص سازمان های ذیصلاح می باشد لذا درمانگران ( دامپزشکان) مکلف به رعایت قوانین و مقررات مندرج در شیوه نامه ایزی وت می باشند.
  • ✅ چرا احراز هویت در ایزی وِت الزامی است؟

    به دلیل جلوگیری از هر گونه سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد و رعایت حریم خصوصی و هم چنین جلوگیری از درمان های غیرمجاز توسط افراد فاقد صلاحیت ، احراز هویت و ارائه مدارک و مستندات شغلی برای دامپزشکان و کاربران الزامی می باشد.
  • ✅ چه خدماتی در ایزی وِت برای حیوانات ارائه می شود؟

    در ایزی وِت خدمات درمانی و تشخیصی؛ خدمات بهداشت عمومی، خدمات واکسیناسیون و تزریقات، خدمات تلقیح مصنوعی، خدمات مشاوره آنلاین دامپزشکی ارائه می شود.
  • ✅ آیا در ایزی وِت، دامپزشکان بر اساس تخصص طبقه بندی می شوند؟

    یکی از ویژگی های اصلی ایزی وِت، طبقه بندی دامپزشکان بر اساس تخصص و مهارت های تجربی می باشد لذا کاربران در انتخاب دامپزشکان پیشنهادی با اطمینان بیشتری عمل خواهند کرد.
  • ✅ منظور از علایم بالینی در ایزی وِت چیست؟

    هرگونه رفتار و علامت غیر طبیعی در حیوان که زمینه بروز بیماری در حیوان می باشد را علایم بالینی گویند مانند تب، دل درد، بی اشتهایی، بی حالی ، اسهال و ... که کاربر می بایست در زمان ثبت درخواست ، علایم بالینی حیوان خود را جهت اطلاع دکتر دامپشک درج نمایند
  • ✅ نحوه اطلاع رسانی به دامپزشکان در ایزی وِت چگونه است؟

    به محض ثبت درخواست توسط صاحب حیوان، از طریق ارسال نوتیفیکیشن مخصوص ایزی وت، به دامپزشکان فعال در سامانه در شعاع ۵۰ کیلومتری اطلاع رسانی می گردد
  • ✅ ایزی وِت بر روی چه گوشی هایی قابل نصب است؟

    سیستم عامل ایزی وِت اندروید است و اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی گوشی های دارای اندروید ۴.۲ و بالاتر را دارد.
  • ✅ نحوه انتخاب دامپزشک در ایزی وِت چگونه است؟

    در ایزی وِت پس از ثبت درخواست و اعلام علایم بالینی توسط صاحب حیوان ، به دامپزشکان واجد شرایط اطلاع رسانی می گردد. دامپزشکان پس از بررسی اولیه شرایط بیمار در صورت تمایل می توانند آمادگی خود را جهت ویزیت در محل اعلام نمایند.صاحب حیوان در آخرین مرحله از بین دامپزشکان پیشنهاد دهنده می تواند یکی از دامپزشکان را انتخاب نماید.
  • ✅ آیا کاربران می توانند در آن واحد، برای یک بیمار چندین درخواست ثبت نمایند؟

    به جهت جلوگیری از تداخل کاری دامپزشکان و فراخوانی چندین دامپزشک برای یک بیمار، ایزی وِت به گونه ای برنامه ریزی شده است که کاربران تنها امکان ثبت یک درخواست برای یک حیوان را خواهند داشت ولی امکان ثبت درخواست تکراری وجود ندارد.
  • ✅ آیا دامپزشکان در ایزی وِت می توانند در ساعات خاصی فعالیت نمایند؟

    بله؛ دامپزشکان می توانند در ساعاتی از شبانه روز که امکان ویزیت در محل را ندارند با خاموش کردن اپلیکیشن ، فعالیت خود را متوفق نمایند. در این حالت هیچگونه اطلاع رسانی به دامپزشک ارسال نخواهد شد.
  • ✅ آیا عضویت در خبرنامه ایزی وِت اجباری است؟

    خیر
  • ✅ منظور از مسیریابی هوشمند در ایزی وِت چیست؟

    پس از ثبت درخواست و ارسال پیشنهاد دامپزشکان و قبول آن توسط کاربر، طرفین می توانند به واسطه نقشه آنلاین طراحی شده در اپلیکیشن ، ضمن اطلاع از موقعیت لحظه ای طرف مقابل، می توانند از مسیریابی هوشمند جهت اعزام به محل بیمار با تخمین مدت زمان اقدام نمایند.